Kampaň Timescope ve Francii vydává stánky virtualní reality a staví je vedle histrických památek. Úživateli mohou „cestovat časem“ s pomocí VR-devise který ukazuje „žive“ historické momenty různých epoch.
Stánek Timescope s pomocí virtualní reality revokuje různé objekty a nabízuje lidem virtualní stroj času který otevíra možnosti vidět jak se změnila městská krajina za poslední desetiletí.
Všechno pro VR tvoří umělci a designéry. Používají archivní mapy, fotografií, výkresy a historické dokumenty. Stánek má obyčejné senzorické rozhraní přístupný na několiká cizích jazyků. Docela ve Francii v roku 2016 postavíli patnáct takové VR stánky. Poslední byl postáven v prosinci vedle památníku „Monument des Fraternisations“ – místo zasvěčení první světové války.
Timescope planuje ukázat své rozpracování v lednu na výstavě CES 2018 v Las Vegasu.
Materiál se připravil nejlepší finanční supermarket Finrada.cz.
Čtěte také
Čínská automobilka vlastnící Volvo a Lotus v roce 2019 uvede na trh létající auta
Potřebujete více finančních porady? Nechte si posílat novinky ze světa finance na svůj e-mail.
Kliknutim tlačitka „Přihlásit se“ jste se souhlasíte s chraněním a využiváním uvedených udaje.